
Saporita Sevilla i Madrid 2026: dues cites d’èxit que ens impulsen cap al futur.
Després de mesos de preparació, passió i feina compartida, podem afirmar amb satisfacció que les dues últimes edicions de Saporita 2026, celebrades a Sevilla i Madrid, han estat un autèntic èxit d’assistència i participació.
Durant aquestes jornades hem tingut l’oportunitat de reunir professionals del canal Horeca, xefs, pizzers, sommeliers i restauradors al voltant d’un mateix objectiu: descobrir noves idees, productes i solucions que ajudin a fer créixer els seus negocis a través de l’excel·lència de la gastronomia italiana.
Tant a la Hacienda La Pintada de Sevilla com a l’Espacio Jorge Juan de Madrid, els assistents han pogut gaudir de degustacions, demostracions en directe, tastos, assessorament tècnic i un ampli recorregut per algunes de les marques italianes més destacades del sector. Han estat dues trobades plenes d’intercanvi professional, inspiració i oportunitats per continuar innovant en cuina i sala.
Des de CBG volem agrair la confiança de tots els clients, col·laboradors, proveïdors i professionals que ens han acompanyat en aquesta edició. La vostra presència i interès són el que dona sentit a iniciatives com Saporita i ens anima a continuar treballant per oferir experiències de valor.
Amb la celebració d’aquestes dues cites, donem per finalitzat el cicle de Saporita 2026. Ara és moment de fer balanç, recollir idees i començar a treballar en el futur.
Saporita tornarà l’any 2027 amb una proposta renovada, noves experiències, més continguts i noves oportunitats per seguir apropant el millor de la gastronomia italiana als professionals de l’hostaleria.
Fins aleshores, continuarem compartint novetats i continguts a través de les nostres xarxes socials i canals habituals.
Gràcies per formar part de Saporita 2026. Us hi esperem l’any vinent!